URZĄD STANU CYWILNEGO46-024 Łubniany, ul. Opolska 104 telefon: 77/ 42-70-582 fax: 77/42-15-024 www.lubniany.pl e-mail: usc@lubniany.pl |
|
---|---|
KARTA SPRAWY |
REJESTRACJA ZGONÓW – SPORZADZANIE AKTU ZGONU |
Kto może załatwić sprawę? |
|
Termin załatwienia sprawy |
Od ręki przy zgłoszeniu |
Wymagane dokumenty |
|
Opłaty |
Zwolnione z opłaty skarbowej są m.in. dokumenty stwierdzające udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia; poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów oraz pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwu Opłaty należy dokonać przed dołączeniem pełnomocnictwa do akt sprawy.
Urząd Gminy Łubniany Nr IBAN: PL 28 8897 0004 2001 0000 0257 0002. |
Załatwianie sprawy bez konieczności wizyty w urzędzie |
Załatwienie sprawy wiąże się z osobistym przybyciem do USC z kartą zgonu. Można udzielić pełnomocnictwa - pełnomocnictwo pisemne. |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji organu gminy przysługuje odwołanie do miejscowo właściwego wojewody. |
Dodatkowe informacje |
|
Podstawa prawna |
|
Formularz do pobrania |
Nie dotyczy. |
Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych zrealizował projekt „Wspieraj lokalnie” we współpracy z PITax.pl Rozliczenie PIT.